lördag, juli 28, 2007

99 luftbalonger... jävla fyllo


Jag då var man tillbaka i blogg träsket efter en ganska lång frånvaro. Men mitt bloggande är litegrann som en fet pizza ! Man vill inte ha den för ofta för då blir man less på den och kommer kolla in nyttigare bloggar där man faktiskt gillar barn och deras föräldrar. Mycket har hänt under veckan... Har bla blivit utskälld av en jätte ful pappa eftersom jag sa åt han lilla kräk till dotter att sluta mosa bakverk med sin små onda fingrar (och då var jag ruskigt snäll när jag sa till) jag har sällan vara så arg på en människa men försökte hålla masken och le lite snett.. Nästa gång ska jag se till att lägga land minor i hissen. Jag har dessutom börjat fixa med "företaget" på riktigt... Känns lite spännande men vad fan ska jag göra? Jag vill ju inte jobba på w´s tills jag inser att jag inte orkar hata småbarns föreldrar mer och istället startar ett Daycare center för skrikiga barn med ADHD och ingen förmåga att fatta konceptet stol+ sitta = bra... dumm unge! Jag har ca en vecka kvar och sedan kommer jag vara ninja jägare på heltid. Sitter nu i min ensamhet och dricker en öl och lyssnar på lite web radio och funderar på hur mycket dålig tv man kan se innan man för permaneta skador på sina ögon... Jag menar va fan hände med alla "fet" program? feta ungar, feta vuxna, du är vad du äter och sist men inte "minst" snygg naken, där vi för se massa horisontellt handikapade tjer i underkläderna på en stor jävla poster mitt i stockholm (jo det var säker det dom vill när dom skrev på för showen)... Vad hände med klassiska program som "tutti-frutti" eller dallas. Om jag skulle göra fet tv skulle mitt program heta "Gå ner i vikt eller få mitt jobb" där deltagarna har tre veckor på sej att gå ner mest och den som kommer sist får ta över mitt jobb inom kaffe branchen... Skulle säkert bli en hit !!!
Peace out
Obs: Erik använder i detta inläg ordet fet och barn flera gånger. Erik frånsäger sej härmed allt ansvar för hur detta inlägg kommer att uppfattas och all läsning sker på egen risk. Skulle du uppfatta inlägget som stöttande ber vi dej att sluta läsa omedelbart och lägga dej på golvet och reflektera över att Erik sällan är speciellt seriös i sitt skrivande. Om syntomen kvarstår ber vi dej kontakta din läkare omedelbart eller helt enkelt skaffa lite självdistans och humor. Erik har sysslat med "hateing" länge och vi ber dej inte prova något du läst om här hemma eftersom det kan leda till skador och till och med framgång i livet.
Eriks blogg innehåller per 100 g
Kolhydrater 5 g
Protein 5 g
Fett 3 g
Humor 100% av rekommenderat dagligt intag
Kan innehålla spår av nötter och ren onska

5 kommentarer:

FluffysFailure sa...

Det blir säkert bra. Ta det bara lungt med de olika färgerna, får ju nästan ögon-diabetes. Låter förövrigt som en eminent orsak till att inte jobba i veckan.

J... sa...

Du kan ju inte skriva varningen EFTER texten?!? Jag hade ju inte en chans att sluta läsa i tid!

Suss sa...

Det var bland det vidrigaste jag sett på bild.. Gosh!

Anonym sa...

Hahaha... :D

Anonym sa...

hahaha tuttar XD