tisdag, juli 26, 2011

Men förlåt då...

Obs klicka på bilden för att läsa texten.

Till mitt försvar så hade jag inte string utan ett par tjej trosor jag snott ur en tvättkorg hos grannen och det var inte yoga övningar, jag utförde en hemlig Ninja kata som mest består av juckande rörelser och heta blickar. Och FYI så när polisen kom fram såg dom att jag var en livsfarlig döds cyborg så dom bad om ursäkt och bad för sina liv på sina bara knän.
Så tänk på det nästa gång ni ringer polisen på en man i "string", det kan vara jag och då kommer alla att få lida och smaka på min lättklädda vrede. Eller så kan du som ringde kanske skaffa dig ett sinne för humor och bara skratta åt saken istället för att vara cp sur och ringa ordningsmakten. Vet du för övrigt hur varm den där polis uniformen är ?
Helt säker på att dom INTE ville hänga på stranden den dagen.

1 kommentar:

Awen sa...

Haha, jag skrattade så jag fick ont i magen ^^^