måndag, juli 25, 2011

Laser + 360 = sant

Knät tillåter mig inte att löpa och jag jobbar lite udda tider så jag kan inte hänga på SKI varje dag vilket innebär mycket mer gym och mycket mindre slå på folk. Men jag gillar omväxlingen och vad som helt klart inte gör saken sämre är 360´s nya utbyggnad "bakfickan". Bakfickan är ett litet utrymme med högt i tak där man bara har basic grejerna och jag är i princip kär. Skivstänger, kettlebells,rep och medicinbollar... helvete vad man kan plåga sig själv !!!!
Så hatten av 360 ni har skapat ett hardcore gym för en modern idrottare med helt fantastiska grejer. Jag kan helt enkelt inte vänta till nästa gång jag ska få vara där... saknar dig redan !!!

3 kommentarer:

Björn sa...

Och jag som trodde du snackade om tv-spel! :(

Erik Marklund sa...

fan björn jag har faktiskt ett 360 hemma... GoW2 var dock inte så bra som jag minns det

Anonym sa...

Snygging.....