fredag, april 01, 2011

En Dödsrakning tack !!!

Skulle raka mig i morse.... ja jag gör sånt manligt även om jag har skäggväxt som en tio åring !
På baksidan av min Gillette super importerade turk på burk rakskum från Rusta hittar jag denna varnings text.

SOLVENT ABUSE CAN KILL INSTANTLY !!!!

Vad i hela helvete betyder det ?
Att om jag missbrukar den på något sätt så dör jag INSTANTLY alltså på direkten. Inte om du fått i dej den ska du ringa förgiftnings centralen som det står på vissa utan DU DÖR fort som fan. Och varför är det blixtar på sidan ?
Är det kanske så att om jag missbrukar den så blir gud arg och skickar sina döds blixtar på mig.

-Nej men vad är det jag ser... Laser rakar pungen med mitt heliga rakskum, nu jävlar... zaaaaap zaaaap (detta är alltså gud som säger det för ni dumma jävlar som läser)

Jag lät bli att raka mig för att vara på den säkra sidan och ligger nu på badrums golvet i fosterställning och gråter i min ensamhet. Hur jag kunde skriva detta inlägg? Jag har väl en laptop din jävla bezzerwizzer

Inga kommentarer: