onsdag, april 13, 2011

Vill du att han ska bli en mördare ?

OK denna gång ger det inget att du läser artikeln eftersom det inte är vad jag skriver om... vad som dock spelar roll är att killen på bilden har en T-shirt med en ekorre på ( kolla noga på den). Nu gissar jag bara att det är en kille eftersom att han tar en skopa potatis som skulle räcka för en hel familj diabetiker med blodsocker fall. När man ser en sån här stackare förstår man snabbt att det är hans Mamma som köpt t-shirten på Knallen... för Ekorrar är väl söta ?
Nej det är dom inte, killar vill ha coola tigrar,hundar och andra djur som verkar farliga. Tjejer vill ha hästar, katter och annat som fyller någon funktion i deras sjuka/sne knullade fantasi värld. En Ekorre är typ det sista någon vill ha på en tröja.
En irriterande sak som smaskar på bollar hela dagen !!!
Jag känner ett par människor som gillar bollar i munnen... hela dagen... och jag gissar att det är för att deras Mamma köpte sånna här jävla tröjor när dom var små.
Om ni läst den här bloggen tidigare vet ni att det är så här vi får barnen att bli mobbade och sedan bli massmördare vilket INTE är målet.
Så innan du tvingar ditt barn att ta på sig en tröja som med största säkerhet kommer få honom/henne bli en serie mördare om 20 år så ber jag dej kolla in den klassiska hel vita eller hel svarta tröjan... Tro mig den funkar fortfarande och INGEN kommer till skada... eller smaskar bollar hela dagen!!!

1 kommentar:

Jag sa...

"killar vill ha coola tigrar,hundar och andra djur som verkar farliga. Tjejer vill ha hästar, katter och annat som fyller någon funktion i deras sjuka/sne knullade fantasi värld."

Killar vill alltså inte ha en farlig häftig tiger på tröjan för att det fyller någon slags funktion i deras vrickade lilla fantasivärld också? ..hmm ;)