torsdag, mars 31, 2011

Det är synd om dej men du är inte smart !!

Innan jag kör igång här vill jag bara säga att om mannen är allvarligt sjuk tycker jag verkligen synd om honom...men han är fan inte smart.
Jag har som enda blogg på nätet lyckat få en del av samtalet som pågick mellan dom båda männen.
När du läser detta är det viktigt att du läser Leifs röst som en snuskig gammal gubbe som flåsar hela tiden.

-Taffsar Torsten ab det var gubbsjuke Leif som pratar.

-Jo hej jag har hört att du kan bota typ allt genom att bara ta på folk.
-Yes det stämmer, jag är kung på sexuella trak...jag menar healing

-Har du några exempel på vad du botat ?

-Jo en gång så var det en polare som tyckte att det kliade på ryggen där han inte kom åt och det fixade jag med en hand på typ 3 sek... Och en gång hade jag inte blivigt anmäld för sexuella trakaserier på över en vecka men det botade jag med handpåläggning.

-wow imponerande...men du jag har typ aids i knät kan du fixa sånt ?

-Absolut vi har just nu en knä special vecka så det får du för 4000 men eftersom du låter så het får det för 3000 spänn och då ingår 10 min av att jag skedar dej efter !!!

-Deal !!!!

Så vad har vi lärt oss av det här då barn ?
Jo att det finns bra och DÅLIG beröring

exempel på bra beröring: Dansa med den där heta bruden, massage av ikke perversa människor, massage av lite mer perversa människor och kramar av någon man gillar

exempel på jävlig DÅLIG beröring: Få barkbröd upptryckt i urinröret, bli insmord med jordnötssmör av en björn hög på LSD och healing

1 kommentar:

Björn sa...

Du är tillbaka... jag är så lycklig *fäller en tår*