torsdag, mars 31, 2011

Im back on track

Hej bloggen long time no see !!!
Detta är nog mitt längsta blogguppehåll sen bloggen startade och jag vill be alla mina trogna läsare (mamma och den där stalker tjejen) om ursäkt.
Förklaring ?
JO du det är ganska enkelt, när jag skriver på den här bloggen måste jag vara i en ganska speciell zon. På riktigt bra humör, full av kaffe och sugen på att skriva av mig på något som stör mig. På senare tid har jag haft saker som stör mig lite FÖR mycket så det har helt enkelt inte varit läge.Eftersom det är personer i min direkta närhet ville jag helt enkelt inte trampa på för mycket lata och meningslösa tår. Efter s8 la ner fick jag börja prioritera om en hel del i mitt liv med gott resultat. Nu har jag plockat bort många i min omgivning som bara satt på arslet och surade och bytt jobb dessutom. Livet går bra nu måste jag säga.
Så nu ser vi till framtiden mina vänner... för Laser är tillbaka

3 kommentarer:

Anonym sa...

=) ville skriva puss på dig, för jag blir glad av att läsa... men en kram passar väl bättre, iaf allt annat än en snigel på ögat!

Anonym sa...

Puss Puss Äntligen......

Anders sa...

Underbart! Laser tillbaks på internet!