torsdag, december 09, 2010

The Golden shower of doom

Obs: Ni MÅSTE och nu menar jag MÅSTE klicka på bilden och läsa hela artikeln först.

På Aftonbladet.se kan man läsa om en stackars pojke som fastnat med tungan i en stolpe och självklart har man frågat en EXPERT/Pervers gubbe om ämnet.
Hans tips är enkelt, pinka på den jäkeln ungen...
"det är alla små ungars mardröm att fastna i en stolpe"
Vad fan är då att bli kissad i munnen av en gammal farbror ?
Det är ju inte direkt högst upp på önskelistan.

"det gäller att förvarna dom"
-Nu jävlar ska jag kissa dej i munnen pojkjävel och du har inget att säga till om eftersom din tunga sitter fast i en stolpe . Så nu är du förvarnad... säg ahhhhhhhhhhhhhh

På frågan har du erfarenhet av det här, svarar gubb pervot att självklart har han han det... vadå självklart, vem i helvete har kissas folk i munnen i tron om att han gjort den killen en tjänst, det är väl så långt ifrån självklart det kan bli.
-Fan mitt VISA kort fungerar inte...
-Vänta ska jag kissa dej i munnen så blir det bättre, det är en nödlösning men va fan vi provar.

Han säger även att han har 4 barn och han har kissat på en av dom. Gissa om dom andra vill ut och gå i kylan med Pappa efter det där... Pappas favorit pojke NR 1 blir kissad på, jävla favorisering !!!
Jag tror inte alls den pojken kommer växa upp och bli massmördare... Inte alls !!!!

Eller kan det kanske vara så att hans fru tog dom andra barnen och drog innan han fick chansen att kissa på dom också och det är därför han BARA kissat på en.
Finns det inga andra knep undrar aftonbladet.
-Nej det är bara kiss som funkar !!!!
Så där hör ni, det är bara slänga fram Cobran och go nutz.

Personligen kan jag komma på flera saker som jag tror skulle fungera bättre och bespara personen den eviga förnedringen av att få en golden shower.
Om vi börjar med faktumet att för att tungan ska fastna så krävs metall, om vi sedan tänker efter lite mer borde det rimligtvis finnas varmt vatten i närheten eller åtminstone inom 1 mils avstånd... Seriöst jag kan vänta LÄNGE innan jag ens skulle komma på tanken att be om lite urin, fan killen kanske åt sparris till middag.
Eller så struntar DR urin helt i det och kissar ungen rakt i truten även om dom är två kvarter från hemmet och det är mitt i sommaren.
Det är ett riktigt skogshuggar knep !!!
När i hela helvetet fastnar skogshuggare med tungan i grejer och ber den andra kissa på honom?
Tror helt seriöst en yxa i nacken hade suttit bättre än en munskölj av bakis urin.

Om det här är hans bästa lösning på detta problem vill jag inte ens tänka på hur han löser andra som tex att få tuggummi i håret, lång kö på Liseberg eller för lite smak på kycklings filén.

Jag kan nog fortsätta i flera timmar om det här men för en gång skull talar fan artikeln för sej själv och jag måste erkänna att jag skrattade så mycket åt den att jag fick ont i huvudet.
Hatten av Olle, du är en ärlig och fruktansvärt skrämmande man. Jag ber en stilla bön att jag aldrig under några som helst omständigheter fastnar i något när du är i närheten.
-Hej jag sitter fast i hissen...
-Ta det lugnt jag vet ett knep !!!


UPDATE: Fan jag kom just på en grej, även om nån nu skulle be mej om att jag skulle kissa dom i munnen skulle det fasen inte gå... Jag kan verkligen inte kissa när nån tittar på.
Som DETTA exempel

1 kommentar:

Anonym sa...

Ungdjäveln hade säkert gjort sig förtjänt av denna behandling. Det finns INGA oskyldiga snorungar. Det vet ALLA! Så gubbfan gjorde helt rätt /Gruvgubben K