tisdag, maj 11, 2010

Öppet brev till min Far

Hejsan Far.
Du vet att vi pratat om det tidigare så vi tar det igen. Är det inte dax nu får dej att nappa på mitt erbjudande och bli inlagd på ett hem. Dom har jätte fina och mjuka sängar och vet du vad gubbe du får maten serverad tre gånger per dag. Sen kan du släpa runt ditt gubb arsle på en rullator... Mitt mål var ju att spöa skiten ur dej när jag var 25 !!!! Vi båda vet ju att det gick åt helvete men nu sa jag ju att jag skulle spöa dej innan 30 och efter går dagens 2,5 mils vålds cykling vet vi att det kommer nog bli svårt det också. Kollade in din tränings dagbok och du har "bara" tränat 1307 min senaste 30 dagarna och vi vet ju att det är ju JÄTTE lite... Jag ligger ju hela 300 min före dej.
Lika bra ge upp !!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag får väl ge med mig då, börja kolla in de "Hemalternativ" som finns. Har du tränat hela 300 minuter mer på en månad så inser jag ju att du har rätt. Jag vilade ju faktiskt nästan en hel vecka.
Far e´rar & slut.

Anonym sa...

Det är ju faktiskt bara ca 22 timmars träning på 30 dagar, fan, vad jag skäms.