lördag, maj 01, 2010

Anti julafton

Ett seriöst inlägg och ett argt... näää Erik det här duger inte.
Vem vill läsa en seriös blogg när det finns så mycket annat att skriva om tex Träd,byxor, små däggdjur, salsa eller kanske att när jag skriver detta har jag bara sovit 4 timmar och ska nu iväg och träna lika många timmar på klubben (Träningsläger). Jag tar tillbaka allt jag tidigare sagt, jag vill just nu bo i en kartong fylld med kebabpizza (utan lök) och kakor. Eller varför inte våldta kudden igen för att sedan vakna utvilad och mindre lik den där tanten som var arg i Farmen... Minns inte vad hon hette !
Och visst är det idag man ska protestera mot grejer ?
Jag protesterar mot fulla 18 årigar som tror att "du är för full, måste dricka vatten" betyder minnst två tequila till och att jag inte får ha tama isbjörnar som sliter dom i stycken när jag knäpper med fingrarna.

Inga kommentarer: