torsdag, september 25, 2008

Alla lyssnar nu för det här är viktigt !!!!

Norran har prickat in årets kanske viktigaste nyhet... Folk missbrukar familjeparkeringen på solbacken. Detta är hemskt och troligtvis kommer militär att kallas in imorgon. Det är ju väldigt viktigt att föreldrar får parkera närmare än alla oss andra eftersom att dom har det så svårt i livet. Singlar och föreldralösa människor får helt enkelt parkera långt borta.
Men vänta nu hur diffinerar man då en familje parkering ?
Får du parkera där om du som ensam förälder lämnat småbarnen hemma?
Finns det någon gräns för hur gammal barnen får vara?
Ja men va fan vi slänger på några till parkeringar för folk som har svårt att gå, gammla, överviktiga, folk med tighta byxor, idrottsmän, ninjor, folk med fin bil, folk med ful bil, folk som är fula och sist men inte minst jag. Till historien hör att jag ALLTID pakerar långt jävla ifrån för att jag inte vill vara inne i smeten och ha massa ungar springandes. Men jag antar att närjag skaffar en unge så öppnas nya dörrar... Jag får alltså parkera närmare, verka mogen, alltid kunna skylla på barn för att jag är lat, alltid få sista ordet för jag är så klok och få kladda och döda vem jag vill... Fan jag ska nog bara döpa ungen till vip kortet helt enkelt..
Och föresten vad menar Petra med att det syns tydligt... KOLLA på skylten !!!!
Ser ju ut som en tjej sträcker fram sin arm och pekar på en pacman på hjul medans mannen stelt önskar att sin pinsamma frun bara ska vara tyst...

Glad höst på er och kram kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

NU vet jag varför jag inte fick vipkort på station8 i somras...Jag har inga barn!

Harry är så jävla lam just nu men jag ska försöka få in honom på ett hörn! / Linkan

viktoria cederberg sa...

Skönt att du skriver dt vi andra tänker. Loosers.

Erik Marklund sa...

Thats why Im here

Mr B sa...

hahahahahahah!!!

"Ser ju ut som en tjej sträcker fram sin arm och pekar på en pacman på hjul medans mannen stelt önskar att sin pinsamma frun bara ska vara tyst..."

Jag döööööör!!