onsdag, juni 25, 2008

Nästan alla rätt...

När man bloggar om idioter är det ju lätt hänt att idioterna eller annat löst folk kommer in på bloggen och läser. Detta hände tydligen på mitt inlägg om Nordisk . nu... Fick just den här kommentaren av en trevlig herre med en egen blogg om politik och annat halv trist.
Jag tog tillfället iakt och rättade den lite.

1: Helt rätt, sämre blogg av självgodare männska får du fan leta efter. Ibland fattar jag inte hur jag orkar skriva sån här "smörja" och vem fan som läser den. 2 p

2: Korrekt även här. Jag har bytt jobb och borde vara ute i skogen mer men pappa tycker jag helt enkelt är för svag. 2 P

3: Mycket bra.Här fick du in allt i en skön kommentar. Jag är jävligt självgod och norrläning så det bara sjunger om det. dock måste jag meddela att även dom som känner mej tycker jag är ganska konstig och inte alls rolig. 2 P

4: Här hade du dock fel... Alla växer inte upp !! Inte om växa upp betyder att man ska ogilla invandrare och homosexuella. Nää där kommer jag nog stanna i växten ett tag till för jag gillar alla mina vänner även om vissa säker röstar på SD !

TOTALT: 6 av 8 möjliga

Trots några små fel och en snedvriden bild av människan (du är ju från skåne) så tyckte jag du prickade in mej ganska bra.

Du för ett VG och en stor kram !!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo du, människor som denne Roger P. kan ju göra en mörkrädd...Jag är mest fascinerad över hur han hittat till din blogg, Erik. Googlade du månne "nazis", Rogga?

J... sa...

Va? Har jag redan skrivit en kommentar?? Nä...det verkar som om någon bara stulit min identitet...
Iallafall så tycker jag du är jätterolig, så det så! =) Jag hade aldrig levt så här länge om det inte vore för alla goda skratt du bjöd på under våran tid tillsammans! =)

Anonym sa...

Du är inte bra på att uppdatera din jäkel.
Men jag tycker om dig.
PUSS

Anonym sa...

hata löven!