fredag, juni 06, 2008

För vi har tagit...

Innan jag börjar denna lilla hat orgie riktat mot dessa smått efterblivna varelser måste jag säga att inte alla är så här utan vissa är bara glada och trevliga.

Studenten är ju något så trevligt som slutet på skolan och in i verkligheten vilket med andra ord innebär en kö lapp på arbetsförmedlingen... ganska snabbt märker alla Komunister,veganer och rasister ( man vill ju vara extrem i skolan) att livet kanske inte var så jävla enkelt som man trodde och den där coola näs percingen kanske inte hjälpte när du skulle få jobb. Men innan dessa varelser kliver in i den nya världen ska dom festa en sista gång med alla sina vänner , Jag tex har inte sett stora delar av min klass efter den kvällen... Vars väljer dom att festa då ?
Jo Station 8 och lite mer precis i MIN bar....
Jag kan helt ärligt säga att det var länge sedan jag hade så tungt på jobbet som igår kväll. Bara ljudvolymen gjorde att man efter en timma var helt färdig som människa, jag förökte hålla masken men ibland blev man bara så arg på vissa att men skrek dom rakt i ansiktet att dom var idioter... Tog nog minst en timma extra att städa upp efter dom...
Finns det en lösning på problemet?
Krypskyttar

Sitter här och ska dra iväg till baren ikväll också... Ja det kan då inte bli värre än igår !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha.... det var annat på våran tid erik. man kan nästan säga att vi var mönster kroggäster om man jämnför med dagens studenter... eller?

Anonym sa...

HAHAHAHHAAH! Jag är också en mönsterkorggäst även fast jag är i studentåldern, det vet du mycket väl Erik! Men jag håller med, det där med krypskyttar var en bra idé...