torsdag, februari 21, 2008

Scary...

Har på senare tid av olika orsaker inte kunnat träna på dagen och blivit tvingad att tvär dra på gymmet i senaste laget. Gymmet jag kör på stänger 21.00 men man har ett kort och kan träna till 24.00 om man vill. Jag har nu två dagar i rad anlänt vid 23.00 tiden får att träna det jag inte hunnit under dagen (haft problem med ryggen så jag måste röra på den för att få mej upp dagen efter).
Låt oss för enkelheten säga att dom jag möter i gymmet på kvällarna är lite "off". Jag hälsar genom att nicka när jag kommer in genom dörren och sedan håller jag mej undan för att inte bli kniv mördad och gömd i duschen. En kille tränar i skinjacka och tittar argt på sej själv i spegeln, han är inte stor men har säkert dödat tre snälla tanter idag för att dom tittade snett på honom. Den andra killen har stort lurvit hår och stutsar omkring och ryker och sliter i lätta vikter i högt tempo, med sina vidbyxor uppdragna till bröstvårterna ser han ut att druckit alldeles för mycket kaffe och väntar nog på att sticka något vasst i mitt kött när jag vänder ryggen till. Den tredje killen har hörlurar och kör konstiga magövningar och pustar och lever om. Han vilar knappt mellan setten och ser mest ut som han vill dö... Den tredje killen är JAG och även om jag är super snygg så tror jag nog dom andra tittar lite konstigt på mej och undrar va fan jag sysslar med så här sent och vilket hem jag rymmt från.

Inga kommentarer: