måndag, januari 28, 2008

Yeah take that banana...and then go workout u fat bitch

Mat är bra grejer som fyller en stor funktion i livet. Äta bör man annar dör man var det ofta sagt när man växte upp. Men efter dagens missöde kan jag nog vara berädd på att ändra det ordspråket lite. Dagen började som vanlig ganska segt nu när Nina inte ligger vid min sida längre, efter ett tags grubblande så bestämde jag mej för att före första passet denna dag käka på w´s... Två ton feta ost senare och jag var på väg till gymmet. Feta ost, även om det är smaskigt visade sej ganska snabbt vara ett mycket DÅLIGT val. Efter ca 15 minuter kändes det som jag skulle föda barn ur min mun... Note to self leave the feta.
Jag tar mej endå igenom passet (man har ju sitt mesiga rykte att tänka på) och beger mej hemåt. När jag kommer innan för dörren ringer Ståhl och på pekar att nu är det dax för en sväng på O´learys vare sej jag vill eller inte. Jag har svårt att säga nej till en stek och snabb duschar och drar dit. Efter att ha infört en halv ko i min mun är det dax för mitt andra pass som denna dag var SW (brottning med lås för dom som inte kan)...
Ja det där gick ju kanske inte så bra... Direkt någon hamnade på topp var ag tvungen att kämpa för att inte kräkas och efter 1,5 h brottning sitter jag här med ångest och en halsbränna som inte går att beskriva med ord...

So here goes
ÄTA BÖR MAN, MEN I LAGOM MÄNGDER OCH MAT SOM INTE BILDAR ALLT FÖR MYCKET SYRA OCH OBEHAG... ANNARS KOMMER DIN TRÄNING BLI GANSKA GAY OCH DU SER INTE SÅ TUFF UT NÄR EN KILLE FÅR IN EN KLOCK REN "KNEE RIDE" PÅ DIN MAGE !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ganska trist att inte ha dig snarkandes här. ;) Min godis
Kram