torsdag, januari 17, 2008

Cowboy in the Basement !!!!

Nu för tiden är det inte så mycket grejer som gör mej överaskad... Man har ju liksom varit med i svängen ett tag och sett dumma saker som dom flesta bara kunnat drömma om. Men lite då och då kommer ögonblick då jag likt en Handikapad Panda bara stannar upp och funderar vad fan jag just bevittnat. Här kommer några exempel på tidigare Handikapad Panda ögonblick.

1. Blöjbyte och sedan lämnat blöjan på bordet inne på W´s... Trodde folk visste att det inte ens är typ lagligt !!!

2. Killen som står och dricker stora delar av sitt maginnehåll från ett handfat... nice

3. Jag får en paintball på instida lår... Aj aj aj

4. Får frågan om " jag vet vars Läkarvägen är" av en gammal dam som efter 5 minuters förklarande endå går åt fel håll... Va fan!!!!

Men igår var det dax för en till att bestiga listan.
I min källare finns mycket, garage, föråd, stora delar av Team sportia och en COWBOY !!!
Jo ni läste rätt, när jag är på väg hem kommer det helt plötsligt en cowboy ut från källaren och hälsar snällt på både mej och Nina. Nu menar jag inte att det var en sån där utklädd Cowboy som var på väg till maskerad utan en sån där hippie som klär sej i cowboy hatt och läderhandskar och hälsar genom att greppa hatten med två fingrar.
Jag blir stående ett tag och kan liksom inte släppa att jag sett en cowboy klättra fram ur min källare...
Bor han där?
Har han liksom slagit upp sitt tält där nere eller har han just parkerat sin häst?
Skulle han tvätta sin hatt?
Ja frågorna är många men svaren uteblir....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min granne hittade en avsågad hagelbrakare i vår (gemensamma) källarlokal. Det är uppenbarligen ett samband här! Finns det en parallell verklighet med portaler i våra källare? Fan, nu får jag lust att skaffa västernkläder och börja leta efter portalen!

Anonym sa...

KOm hiiit!! jag längtar efterdig!

Anonym sa...

Nina, så lätt är jag inte att få.