torsdag, januari 10, 2008

Då var det dax igen

Då var det alltså dax för skellefteås största event det här året... Skellefteå Muay Thais nybörjarstart ! Förra året blev en super hit med över en MILJON deltagare !!!!!! Missa inte för då kommer du bli fet och seg som alla andra här i skellefteå....
Här kommer några orsaker varför just du ska börja träna Muay Thai med oss.

1: Du blir lika sexig som Brad Pitt (du vet som i den där scenen i Fight Club) efter bara en veckas träning.

2:Din sexuella förmåga kommer bara efter en månad att vara lika stor som Rocco Siffredis

3: Allt fett som du lagrat på dej under hela ditt meningslösa liv kommer överge dej och låta dej se super nice ut på stranden 2008... Låt andra ha ditt fett istället

4: Du kommer att ha möjligheten att slå och sparka året runt i ett par små short i underliga färger... Neon grön någon?

5: Du kommer att ha tränings värk större delen av din vakna tid och kunna skryta över hur många killar som knockade dej förra träningen... Hjärnskador e super tufft

6: Du kommer lära dej att blåmärken på benen och på höften e jätte coolt och att ALLA tjejer vill ligga med en blå slagen kille.

7: Du kommer under dom längre ronderna och clinchen få möjlighet att visa hur BLEK du faktiskt är under vintertid... Solariet nästa?

8: Du kan träna i en månad och sedan kan du sluta och endå säga till alla dina vänner att du minnsan tränat Thaiboxning... detta kan du göra för all evighet

9: Inget startar en fest som den klassiska Ram Muay dansen... Bara Macarena e bättre enligt vetenskapliga studier.

10: Öl smakar aldrig så bra som när man har fått super mycket spö

4 kommentarer:

J... sa...

Men...jag vill inte se ut som brad pitt eller ha sex som rocco, eller vilja att tjejes ska vilja ligga med mig för den delen heller...
Dansen skulle jag däremot vilja lära mig. Man får få ideer till partyhöjare då man är mammaledig! (Jag hinner inte ens gå på Ws och byta blöja vid bordet!)

Unknown sa...

Ha! Underhållningen när den är som bäst! Tänker ta mej friheten att skriva ut listan och sätta den på badrumsdören, vem vet, helt plötsligt kanske Mårten sadlar om och dyker upp på Thaiboxningen. Ha d gött! //Sandran

nettis sa...

Neongröna shorts, ge mig!!! :D

Anonym sa...

Hurru, jag är inte alls tjock! :P Och jag väljer då att missa de! ghhahah