måndag, juni 25, 2007

Aj aj turbo aj

Ta en titt på foten brevid... det är inte finn fem fel, men ett fel hittar man ganska snabbt om man inte antar att jag spillt blåbärs soppa på foten... Erik varför är din lilltå blå? Ja du varför smakar kebab så gott... det bara är så !!! Eller också är det så att när jag så vacker ska sparka en mysig höger sprak på säcken så fasnar min lilltå i en springa mellan mattorna och medans min kropp roterar står min tå väldigt stilla... Ljudet från tån kan bäst beskrivas som om man bryter av en liten kvist (köns lurv va ont!!!!) fast en sån där färsk kvist så den knakar lite snärtigt. Men Erik är tån bruten? Inte riktikgt säker just nu eftersom den är 1: svullen som en tidigare max anställd 2: Smärtande som anal fisting men hockey handske 3: liten och konstig... men troligtvis JA... Har jag tur är det bara en liten spricka eller riktigt tur bara en stukning... men just nu är jag ganska övertygad att den är bruten. Men Erik du som är så sexig och smart, vad gör man med en sån tå? Jo det ska jag berätta för dej!!! Precis som en mamma när hennes unge lever jävel på w´s... så ska jag inte göra något!!!! Man kan ju inte gipsa en tå och eftersom den inte belastas av så mycket vikt så får jag halta lite och se till att inte sparka in i saker som stör mej...
No pain no glory eller som Bosse Ringholm brukar säga "Man skadar sej bara av kampsport"

1 kommentar:

FluffysFailure sa...

Nåja, det är inte bara inom kampsport man skadar tårna - jag försköt min vänstra lilltå i sidled med hjälp av en dörr. Enda fördelen är att jag fick min distinkta "lilltån är längre än tån bredvid"-profil på vänstern. Kind of takes the focus away from the face, you know...