tisdag, maj 31, 2011

Ät bajs och dö

Skellefteå har dom senaste månaderna drabbats av cryptosporidium i dricksvattnet och som ända blogg på nätet har vi lyckats få en intervju med parasiten som för enkelheten skull vill kallas för Bruno...

-Hejsan Bruno hur leker livet ?

-Jo för fan men om jag ska vara helt ärlig är det kanske inte så jävla kul just nu när mitt rykte är så dåligt.

-Hur tänkte du då?

-Ja vi tarmparasiter brukar annars vara ganska anonyma och inte göra så mycket väsen av oss, det är ju trots allt inte så många som väljer att ha avloppsvatten i kranen.

-Så du menar att du är missförstådd

-Absolut. Jag är egentligen utbildad dagisfröken och en jävel på att breakdansa men nu när man presenterar sig så säger alla "jaha det är du som fick mig springa på toaletten i en vecka"

-Men kan du inte förstå att folk blir upprörda ?

-Nej man ska inte dricka bajs så är det bara, det räcker med att folk dricker redbull och vodka vilket nästan är lika illa som avföring.

-Vad är planen nu då för dig ?

-Jag nu har ju Skellefteå kommun skaffat en så där uv anläggning så nu ska jag och alla mina polare dra dit och ha en rave fest helt klädda i vitt. Vi kallar det "Tarm sensation white 2011" och ingen mindre än Tarm-tiesto kommer spela på huvud scenen.

-Kommer du dra dig tillbaka snart ?

-Jo nu när Mr saxobeat spelas på radion så finns det ju ingen orsak för mig att stanna i dricksvattnet eftersom den låten har samma symtom som jag har... dvs illamående och akut diarré

Vi tackar Bruno för intervjun och hoppas han dör snart

Inga kommentarer: