söndag, juli 18, 2010

Konstigt är bara förnamnet

På bilden ser ni lördagens förfest i gläntan som blev en riktig succé (tack alla som bjöd på öl) när jag gick därifrån var det kanske 150 personer och mer blev det nog. Lördagen går nog inte att förklara riktigt ordentligt och det är nog bäst att jag undviker vissa grejer...
Men snabbt förklarat.

Förfest på gården (ingen polis)

Fest i gläntan med dj och 150 glada människor (fortfarande ingen polis vilket måste ses som en bonus)

Dansgolvet på S8 (awesome)

Bjuden på 3 efterfester och föreslår en hos mej.

Fight mellan två ganska kända tjejer utanför Kungsgrillen (nu blir det polis eftersom jag har filmat allt och skrattat lite i bakgrunden)

Efterfest i en bubbelpool till 05.00

Jag har lämnat ute namn och plats på vissa andra grejer som hände i Lördags och det är nog lika bra...
Jag har även lärt mej att om man vill undvika folk i den här staden så funkar det inte när man har typ 40 gemensamma vänner.
Tack all för en trevlig helg

1 kommentar:

Anonym sa...

det är härligt med pikar...ang "folk man vill undvika"