onsdag, juli 21, 2010

Dåliga gener men bra föräldrar !!!

Vissa fick allt gratis i genlotteriet, jag fick dock inget. Svag, blek och med dålig hållning kom jag till denna värld och hade jag lyssnat på min första sjukgymnast så var det ända jag kunde syssla med simning om jag inte skulle gå sönder. Men jag har aldrig trott på det där med "jag är inte gjord för det där" snacket, vill man något är det bara att köra hårt. Visst det tar lång tid men vad gör det om du gör något du gillar. Mina föräldrar gav mej verkligen INGET att jobba med när det gäller gener men dom gjorde något annat istället.
Pappa har skjutsat mej till träning sen jag var 14 år och fortfarande är det han som plågar mej när jag har en dålig dag. Mamma såg till att jag fick hennes veka fötter men för att kontra det är det hon som ställer upp vecka efter vecka och ser till att det där konstiga dieten jag kör följs till punkt och pricka.
Så tack för det Mamma, min dagsform tillägnas dej !!!


OBS: Jag tillägnar inget till Pappa eftersom han slår mej hela tiden och om du undrar varför jag håller upp lillfingret så där konstigt så har jag inget bra svar på det... men det bjuder jag på

1 kommentar:

Anonym sa...

vi tycker om dig iallafall fastän du är den svaga länken i genkedjan! ;D
/kusin Ida