fredag, mars 12, 2010

I Baren kan alla höra dej skrika

Jag: Ja tack vill ni beställa?

Den översminkade kvinnan: Två ööööööööl taaaack

Den groteska kvinnans vän: Du kan aldrig gissa vart vi kommer ifrån !!!

Jag: Jo det kan jag nog !

Den översminkande uppenbarligen ryska kvinnan: Jaha vart kommer vi ifrån?

Jag: Ryssland !!!

Båda två: Hur visste du det?

Låt mej tänka efter... Kan det vara för att ni båda sminkat er med en tak roller och i princip ser ut som ni vore med i en sketch på tv om ryska prostituerade eller kan det vara för att ni båda pratar som om ni vore en skurk i en gammal James Bond film som utspelar sej under kalla kriget... Eller bara det faktum att ni båda pratade ryska innan ni beställde av mej... Eller kan det vara för att ni ställde samma fråga för 4 månader sedan och jag sa Ryssland även då.

Jag: Jag gissade att vackra kvinnor som er måste komma från Ryssland !!!

10 kr i dricks biatch !!!!

3 kommentarer:

Miss Doodle sa...

Snyggt!! Ja jag ser ju det, mina fina bilder fanns ju på flera ställen :)

Världsklass.

Jag lovar att ha kameran i högsta hugg då jag våldgästar S8 nästa gång med.

Har du hört ngt om branchen den 4:e förresten? Vet du om det är många som ska fara?

Kimpa sa...

Ok, jag har inte läst din blogg på... ja skitlänge och jag måste säga att efter att läst detta inlägg så ska jag aldrig mer låta din blogg komma på sidan! det här är fan det bästa man kan läsa på webben just nu... kanske blondinbellas blogg kan vara lika underhållande.... bara marginellt! =) peace mannen!

Sara sa...

Hahahahaha
Nu har jag nog läst igenom hela din blogg. Det fördriver min tid väldigt bra här på andra sidan som magsjuk!