söndag, april 12, 2009

Du tar vi det igen då barn...

I aftonbladet och Expressen kan man idag läsa om en kvinna som fick för sej att bada med is björnarna på ett zoo i Tyskland... Och hör och häpna så gick isbjörnarna till attack och hon fick räddas under dramatiska omständigheter. Kvinnan ville tydligen bada med dom söta björnarna och hoppade med ett jubel i basängen när björnarna matades av personalen...

Ni som läst min blogg vet att jag hade ett liknade inlägg för ett tag sedan om en herre som skulle klappa en krokodil...

Uppenbart hade inte den här blek feta kvinna läst min blogg så för allas säkerhet tar vi informationen en gång till då små barn.
Vissa djur KAN man klappa och utan problem bada med när dom äter även om man är en överviktig vit människa som sett alldeles för lite på Discovery och alldeles för mycket på DR Phil...
Exempel på dessa är Katter, små hundar, hamstrar, döda uteliggare och min Mamma

Vissa djur kommer dock mest se din över feta kropps hydda som ett utmärkt närings tillskott i sin dagliga kost.
Så bli inte förvånad om du blir av med en arm eller vaknar upp jävligt död om du badar med eller klappar dessa djur...
Krokodil, lejon, tigrar, isbjörnar , stora dödsrobotar, megatron, skeletor och min Pappa
Hoppas nu alla tragiska människor läser min blogg innan dom bestämmer sej för att hoppa i poolen när en av världens farligaste djur får sin lunch... Eller kanske banta ner sej lite så isbjörnarna inte automatiskt tänker
-Ohhh en fet cp skadad säl hoppade just ner i poolen... Jackpott mutherfuckers

1 kommentar:

Satans Språkpolisande vän sa...

www.skrivihop.nu

Skön blogg!