söndag, april 12, 2009

Dödslaser ritning

Som dom flesta redan vet så har jag länge jobbat på min dödslaser och jag tänkte nu för första gången visa min ritning på den ultimata döds maskinen. Ni kan här tydligt se min plan och hur jag kombinerar en total döds maskin med coola disco färger från 80 talet. Dödslasern drivs av en döds generator och en turbo inmatning som överför ren lila coolhet till munstycket som skickar ut en stråle som dödar allt den rör vid inom 3,4 sek. Dödslasern kan utan problem installeras på ditt lokala discotek eller i kön på coop och kommer garanterat ändra hur dina kroggäster uppför sej i baren...
Min dödslaser lämmar även en oslagbar garanti där företaget garanterar super duper smärta innan offret går upp i rök... Ingen uppstädning behövs !!!
Skulle lasern bara dödligt skada krog gästen eller lämna rester som du måste städa upp så får din pengarana tillbaka eller också skickar vi en av våra döds robotar för att slutföra jobbet.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vill ha en sån, vad kostar den?

Anonym sa...

Jag också vill ha...snälla

Fröken Ostkrok sa...

Ja du Carro hälsade så mycket tillbaks förresten, jag glömde skriva det :)

Då jag bara hade en bild på Bud:en så bekräftade hon iallafall att det kostar lika mkt m Coors som Bud.
Lite oviktigt vetande med tanke på att vi ändå måste pröjsa 14 spänn per flaska på bolaget, men nu vet du iaf.

P.S Cool laser!

Fröken Ostkrok sa...

Ninjamannen här har du förresten på en asgrym blogg som jag läser..

http://bloggfrossa.blogspot.com/

asd sa...

du trakaserar feta människor o grejer men du har tränat i många år och ser ut som en jävla säck potatis hur fan går det till din sopa? börja preppa så ska du se att du får några muskler fittnylle!

Erik Marklund sa...

Men Mormor jag har ju sagt åt dej att inte skriva kommentarer här på bloggen och ringa istället när du tycker jag är fet och vek !!!

Tykon sa...

Eyy

erik är nog den som har mest träningsdisiplin av oss alla. Han är grym.

Nina sa...

Hej min bästa!!
Jag längtar efter våran nya lya =) Det ska bli så roligt.
Love you