måndag, december 29, 2008

Ninas 2008

Min alldeles underbara flickvän sedan Fyra år fick det stora nöjet att summera året 2008 åt mej.

Årets händelse:
Mcdonalds la ner i skellefteå och jag har nu mera ingenstans att slåss på kvällarna efter krogen vilket känns jävligt trist eftersom jag har en bra höger hook. (det är sant !!!)

Bästa låt under 2008 : Jag gillar ju Lykke Li som tusan men nu i efterhand måste jag säga att Jizz in my pants helt klart är årets låt. Fan att inte Laila K släppte något fett iår...

Årets överaskning : Att Ass worship 10 var så fruktansvärt dålig om man jämför med dom tidigare... Big wet asses blev helt klart årets p-rulle !!!! Vad har hänt med Jules Jordan !!!

Bästa film : Dark Knight och Låt den rätte komma in var riktiga höjdare tillsammans med wall-E och Ironman men inget om man jämför med Bangkok Dangerous var helt enkelt bara bäst. Jag grät i slutet... vilken toppen rulle

Årets skandal: Att Erik inte lyckats bygga sin dödslaser....

Bäst med 2008: Att jag fick gå i skogen och trampa på en älgpenis var mitt största ögonblick...

Ja där har ni det !!!
Nina lyckades ganska bra summera ett ganska bra år och hon passar även på att önska alla er ett gott nytt 2009.

VI SES I DIMMAN

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nog dax att se över Ninas diet.

Anonym sa...

Bara i Norrland som McD får lägga ner.. nästan så man blir sugen att flytta från de södra delarna. =)

Anonym sa...

JAG SKRATTAR IHJÄL MIG! /Idha

Anonym sa...

Om inte du lägger in ett nytt inlägg ska jag för alltid nypa dig i bröstvårtorna. !!!!

Anonym sa...

VI alla håller med om det !!!

Anonym sa...

Nu är det dags för ett nytt inlägg eller....