torsdag, december 04, 2008

Då var man inte längre oskuld...

Min första match i Thaiboxning är avklarad och jag kan helt ärligt säga att jag blev totalt ägd... Ingenting fungerade för mej och jag mest bara stod där och försvarade mej i tre ronder.
Kan enkelt beskriva det som första gången man skulle ha sex. Man har tänkt på det LÄNGE, övat lite, sett på hur andra gör på film och till slut fått till det så man ska få göra det själv. Helt plötsligt låser sej allt när man inser att det är på allvar och tekniken man tänkt ut är som bortblåst... Där står man totalt förnedrad och funderar vad fan som hände...
Hur i helvete kunde det gå så snett !!!!!
Man var helt enkelt för nervös och hade byggt upp spänningen för länge !!!!!
Men vänta ni bara snart är jag tillbaka i ringen och då kommer det vara mer Rocco Siffredi än nervös nybörjare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Girls are stupid.
My bum bum