torsdag, oktober 23, 2008

Skellefteås Filmkännare nr 1

OBS namnen i detta inlägg har ändrats för att inte avslöja för allmänheten vem det är.

På Skellefteås lokal tidning "Borra Blästerbotten" jobbar en super toppen filmrecensent vi namn "Boger Blindström"...
Boger har en mycket snedvriden syn på film och många inklusive mej själv tycker att det kanske är dax att ge recensent uppdragen till någon annan.
Boger har under sin långa och turbo sämsta karriär lyckats ge filmer som större delan av mänskligheten gillar sämst betyg och cp filmer toppen betyg.
Ett bra exempel på detta är att Boger ger en av sommarens bästa filmer wall-E en 1:a !!!!!
Du ger alltså denna film samma betyg som du gav Blade 3 (ingen bra film)?
Wall-E är troligtvis den bästa animerade film på flrea år och lär knipa hem en oscar och du ger den en etta...

Inte nog med detta, Boger ger May Payne en 4:a för den innehåller bra skådespelare och liknar filmen SEVEN. Var i helvete liknar denna smörja SEVEN !!!!!
Och om man bortser från Jeff Bridges brorsa så är skådespelarna så sämst att jag ibland vill trycka djungelvrål påsen jag smaskar på in i mitt urinrör så jag har andra saker att tänka på än dialogen.

Inte för att jag har bra smak när det kommer till film men om jag jämför med Boger Blindström så är jag fan MÄSTARE

1 kommentar:

J... sa...

Men va roligt, jag tycker ju precis samma som du i denna fråga gamle vän! Det var länge sen! ;)
Fast jag gillar ju att orda lite på dina andra inlägg åxå, men det är så många som börjar gråta när jag gör det, så jag ler och sänder dig några sanningens ord i mina tankar istället, och hoppas att du hör dom, och det gör du va?! =)