tisdag, maj 06, 2008

Jag ska svärda dej din satans bäver !!!

Bäver attacker är ett relativt nytt problem här i sverige och många väljer att blunda för den ökande faran från dessa stortandade och blodtröstiga monsterna. Aftonbladet skriver om en sådan attack som kunde slutat riktigt illa. En lite flicka får syn på en bäver utanför huset och tycker att det vore en bra ide att klappa det lilla monstret... Uppenbart tyckte Pappan (jätte smart kille) det också som hjälpte henne på med kläderna och såg på när hon skulle klappa den... Bävern går till anfall och det hela slutade med plåster och sura miner. Men det kunde sluta mycket värre !!!!! 10 dödsfall har rapporterats bara denna vecka pga bäver attacker !!! Ja ni hörde rätt. Nu mer räcker det inte med att bjuda på lite vin för att få klappa lite på en bäver. Jag själv är nu mer livrädd för bäver och gömmer mej hela dagarna i en Mekonomen butik som är 100 % bäver fri. Men den lilla flickan som blev anfallen då har hon kommit på någon lösning på propblemet?
Jo hon ska SVÄRDA den jäveln med sitt svärd !!!!
Hon är en riktig hardcore ghetto highlander ninja och det ska hon ha cred för...

2 kommentarer:

FluffysFailure sa...

Om farsan tyckte det var en bra ide att dotter skulle klappa ett vilt djur som fäller träd med sina tänder så är det nog inte otroligt att dottern fick sig ett svärd ändå. Förövrigt så tyckte jag att pappan borde ha varit lite mer disciplinerad dokumentärfilmare - han hade ju redan lagt upp katastrofen, varför få kalla fötter och avbryta precis när det började?

Anonym sa...

"Jag skulle svärda den med mitt svärd" Har hon ett svärd? Respekt !