fredag, april 04, 2008

Ja men va fan

Alla har ju haft en sån här så du kör väl jag också en... Men detta betyder INTE att denna blogg kommer innehålla mindre våld och ilska än tidigare.

Jävligt onödig vetande
1. Hur gammal är du om fem år? 32 år fast troligtvis fortfarande 22 i huvudet
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ett gäng svettiga Thaiboxare
3. Hur lång är du? 172 cm kanske, snoppen ligger väl på (CENSUR)cm !!!
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Superhero movie... Helt ok ändå
5. Vem ringde du senast? Nina
6. Vem ringde dig senast? Nina
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Nått söt från Nina.. har inte telefonen här OK
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa...
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Nån timma sen kanske
11. Vilken ögonfärg har du? Blå skit snygga saker
12. När vaknade du i dag? Alldeles för sent...
13. Vilken är din favoritjulsång? Den där låten i början på Dödligt Vapen 1 Jingelbell rock tror jag det hette.
14. Vilken är din favoritplats? Måste säga att Thailand alltid är en höjdare... annars är det nog en ute servering med goda vänner och en kall öl... E det en plats?
15. Vilken plats föredrar du minst? Måste säga att jag klarar inte av Kusmark,Ersmark eller kåge länge innan jag får panik i kroppen och måste därifrån
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Överlever jag så bor jag nog inte här...
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag har alltid haft mycket svårt att sommna på natten så jag låg ofta vaken och funderade på livet... Men skurken från superman 3 skrämmde skiten ur mej (Du vet när tjejen blir indragen i en dator och blir nån konstig robot)
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Såg en standup grej som var rolig
19. Hur stor är din säng? Stor som fan
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Kallingar och ibland ett par mjukisbyxor
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Två men be mej inte säga vad dom heter
24. Vilka städer har du bott i? Skellefteå och Göteborg
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor är det bästa som finns
26. Är du social? Hoppas då det... annars har jag då gjort något fel
27. Vilken är din favoritglass? 88:an
28. Vilken är din favoritefterrätt? Ben and Jerrys... Men Sara S gjorde en ostkaka när Katta fyllde 3o som troligtvis är det bästa jag smakat
29. Tycker du om kinamat? Jo fast har lite svårt för den Svenska varianten på all asiatisk mat.
30. Tycker du om kaffe? Alldeles för mycket... mitt huvud och mage håller med
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Nääää
33. Kan du spela poker? Inte för fem öre... hatar kortspel
34. Tycker du om att mysa/kela? Är det förspel eller... Hmmm ibland e det ganska nice
35. Är du en beroendemänniska? Så där... Måste ha kaffe, träning och kebab
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Kanske... tror inte det
37. Vill du ha barn? kanske det kanske men inte just nu. Kan ju knappt ta hand om mej själv, inte för att det har hindrat föreldrar tidigare... väx upp era hippies
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, önskar jag kunde mer
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ha ha ha jo en gång i Bulgarien... bröt foten på ett dansgolv och gick på den hela kvällen. När jag vaknade var jag både bakis och hade en fot stor som en badboll
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet är helt oslagbart men ibland kan poolen vara bättre för öl
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder är alltid kul... men just nu är jag billig i drift
42. Äger du dyrbara smycken? Nej nej
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? 30 Rock,Dexter,Heroes och the Daily show. Ja jag ser också massa ut tjatade sitcoms men är ganska les på allt vad Vänner scrubs och spin city heter
44. Kan du rulla med tungan? Nix... Jävla Pappa och hans cp gener
45. Vem är den roligaste människan du känner? Erik Andersson kan ibland vara roligare än mej till och med... Vilket är en bedrift
46. Sover du med gosedjur? Nääää.. Bara Nina och hon är ond
47. Vad har du för ringsignal? Ghost in the shell temat eller nån house låt... fan måste byta !!!
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? JO vi sparade min första morgonrock, en liten röd sak som är så jävla pimp !!!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett svettigt linne på golvet
50. Flirtar du mycket? Inte med mening ialla fall... Fast jag e ju skit snygg så dom kanske flirtar med mej. Jag menar jag ser ju as cool ut naken !!!
51. Kan du byta olja på bilen? Nope... Tummen mitt i handen eller fan det kan jag nog änså
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Ja visst. fick en i Ersmark när jag skulle till jobbet som blev ganska dyr.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser tyvär aldrig böcker ser bara film
54. Läser du dagstidningen? JO läser ibland DN när den är grattis
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix men är Nina hemma fyller hon lägenheten med dom
56. Dansar du i bilen? Kan man det... I så fall HELL YEAH
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? p3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Pris på ett par boxningshandskar en kille ville köpa av mej
59. När var du i kyrkan senast? I sommras
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ha ha ha det var ju hennes son som gifte sej sist jag var i kyrkan. Allas våran farorit hippie Karin Karlsson, rolig sak
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2-3 dar men det var nog en av dom värsta nätterna någonsin. Vi var på klassresa och mitt i allt pajar min tandställning och fixar ett fins sår i min läpp så jag kunde inte prata, äta eller le på 2 dar

Inga kommentarer: