måndag, november 19, 2007

WTF


Stod där som vanligt och stekte något smaskigt efter en lång dag av absolut inget alls (händer inte så mycket just nu) när något hamnar utan för stekpannan... Jag slänger mej i panik efter den lilla biten kebab och hamnar ganska långt under fläkten. Plötsligt får jag syn på dom!!! Tre små björnar på insidan av fläktskyddet som bara sitter där och stirrar på mej. Björnarna är glittriga och fina och är omöjliga att ta bort eftersom klistret sedan länge brännt fast... Men vart kommer dom ifrån och vad betyder dom? Efter lite forskning på internet med mycket googlande fick jag fram en teori... Häng med nu
The three bears
500 år fkr bildades det hemliga tre björnar sällskapet av tre vise män och en laser björn från planetet Slikop 33. Det hemliga sällskapet hade som uppgift att skydda hemligheten med nageltrång och sysslade mest med forvård. 1830 tog sällskapet över stora delar av världen men den amerikanska armen lyckades fördriva dom till jorden mitt med hjälp av sparris och grus i ögonen. Nu 2007 så möts dom kvarvarande i sällskapet i mitt kök en gång i veckan för att än en gång lista ut hur man ska ta över världen....
Oj oj oj hur ska detta sluta

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ratar ju totalt din teori, men åhh så söta nallar!! /J

Madeleine sa...

dina terorier är alltid underbara, kanske inte så sanningsenliga men dock roliga :)
Hur blir det med W´s i jul? Har du pratat med Anna?