fredag, november 09, 2007

Jag vill bara slå honom...


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1199869.ab
Har läst igenom detta nu ett antal ggr och jag fattar fortfarade inte vad som är fel...
Han ville ha tattuering och säger även att han är halv nöjd med den !!!!!
VAD ÄR PROBLEMET ?
Du fick den du ville... satt i flera timmar medans dom gaddade dej och när din mamma kom på dej så är allt inte ditt fel utan den som gjorde den. Jag vill bara slå dej och din mamma hårt och länge till ni slutar ringa aftonbladet... och varför har du en elvis tavla?
Du är ett 17 årigt cp som borde söka till Idol eller nått

2 kommentarer:

Anonym sa...

Behöver du hjälp med att slå honom.. Vilken sjuk djävla pucko familj!

viktoria cederberg sa...

Haha, tror det är tredje bloggen jag hittar de här ämnet på nu. Och jag har knappt en hunnit läsa några bloggar på senaste tiden.

idiot. skyll dig själv, vill jag bara säga.