lördag, september 19, 2009

Tacos och jag

Har på senare tid fått höra att folk är oroliga över mitt höga intag av tacos och att jag kanske tappat kontrollen över mitt taco ätande.
Både Nina och min bror har på senare tid rekommenderat att jag ska dra ner på tacon eller kanske söka professionell hjälp.
Varför?
Visst tänker jag på Taco ca 8 timmar per dygn men det gör väl alla...
Jag har full kontroll över mitt begär och det går aldrig ut över mitt jobb eller förhållande.
Visst jag har alltid en tacopaj i fickan på jobbet och när Nina sover smetar jag in hennes ansikte med Ost natchos... men det gör ju ALLA ju!!

Ibland skyller jag på mina föreldrar som i en väldigt tidig ålder köpte ut tacos åt mej och sa att det var ok bara jag inte kom hem allt för sent med smält osten...
Men jag har verkligten inte ett taco problem, så är det bara !
Ok jag kanske ibland sover i ett majs bröd med stark salsa... men det är ju bra för hyn... det vet ju alla.

3 kommentarer:

Andreas sa...

mmmmmm...... tacos

Anonym sa...

ingen äter mera tacos än dej !! bulk

Anonym sa...

Tacos är ju nyttigt !!!