onsdag, juni 24, 2009

Sex ,våld och taco

Nina säger att jag lätt sitter och tänker på annat och att sex ,våld och taco är det enda jag bryr mej om... Jag kan inte hålla med jag bryr mej ju om massa andra viktiga saker som tex robotar, laser ninjor och hur man öppnar en öl på ett coolt sett. Och nu på senare tid har jag suttit och funderat på den där tjejen som tatuerade typ 2 miljoner stjärnor i nyllet och sedan ångrade sej när hennes pappa tyckte dom var hemska !
Fan va smart hon är, hon vill jag helt klart bjuda på fest och sedan fälla och slå med en utemöbel tills hon fattar att hon minsann ligger i samma hjärn liga som Irans president...
Finns inga gays i Iran...
Är du helt säker på det?
Var det du själv som gick ut och leta i 15 min och hittade inga eller ?
Se där Nina nu tänkte jag på politik också...
Jävla hippies

2 kommentarer:

Idha sa...

Själv vill jag främst bjuda DiscoBritta på fest!

Anonym sa...

Nina har rätt... alla killar tänker ju på sex