måndag, december 31, 2007

Problem är inte alla idioter... Det är alla som låter bli att håna dom !!!

Vad är det som driver dej att vara så bitter och super snygg Erik?
Jag ser mej lite grann som bloggens Batman helt enkelt.
Om inte jag gör det vem ska då göra det ?
Världen är infekterad av idioter i foppa tofflor och mjukisbyxor och småbarns föräldrar som har fått härja helt fritt på senaste tiden helt utan motstånd och landminor. Men en man kämpar vidare bakom tangentbordet och låter saningen komma fram... Jag skriver vad alla tänker men inte orkar säga för dom är för fula och tycker svenska drama filmer är bra saker.
Hur skulle världen se ut om inte jag erbjöd motsånd?

Alla cafeer skulle vara fulla av små bajsmaskiner som petar på allt och föreldrar som tycker att eftersom deras barn är så litet så behöver INGEN ta ansvar för det lilla monstret "han e ju endå BARA ett barn"... Jo och detta är BARA pepparsprej.

Alla skulle bära foppa toffel utan att stå tillsvars för sina vidriga mode handlingar... "dom är ju så bekväma" Ditt turbo luder!!!!! Det borde vara lagligt att stampa alla med sånna tofflor på könet

Gymmen skulle vara fulla små Innebandy nördar som tycker att man blir tuffa och snygga av biceps curl och axel övningar i cabelcrossen... Prova ett marklyft din pannbands mes... Alla utom du vet att Innebandy är en hobby och inte en sport precis som golf, bowling, fotboll och onani

Krogen skulle vara fulla av 35 åriga damer med svarta små ryggsäckar som vill höra senaste E-type och dricka violshot hela kvällen för att sedan dansa som flodhästar på valium... Väx upp och inse att du är lika sexig som en tarm mynning på en överkörd grävling.... eller nu överdrev jag lite... du är osexigare än det !!!!!

Min blogg är helt enkelt lite som att bygga en anal dildo i lego... det tar ett tag innan den blir bra och inte skaver !!!!

2007 var bra men 2008 blir ennu ondare och snyggare

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA ÄVEN OM JAG TYCKER DU LUKTAR ILLA

Inga kommentarer: