måndag, augusti 14, 2006

Nina tillbaka efter problem...

En av mina stödpersoner inför matchen... ja nästan som en personlig assistent är ju självkart min fina flickvän Nina. Nina har varit på en tripp till hudiksvall i helgen för att vara tärna på sin mosters bröllop. Hon har varit jätte nervös under lång tid men har också sett fram imot att vara tärna. En sak hon varit mycket glad över har varit en klänning som hon och hennes kusin (som också skulle vara tärna) skulle ha på sej. Kläningen har tagit lång tid att fixa och dom har bla köpt ett jätte fint tyg och anställt en sömmerska som skulle sy den. Sömmerskan hade väl ungefär tre år på sej att göra färdig klänningen men efter mycket om och men så blev det så att dom fick klänningen kvällen innan... Klänningen visade sej också vara lika bra sydd som macdonalds personal är på att jobba. Som ni kan se på bilden så vart det inte bra alls!!!! tack och lov hade dom en liten och underlig person med sej som kunde sy och hon fixade till det så Nina blev super snygg igen... Nu är Nina hemma igen (nog för att jag e nog singel när hon ser detta) så nu kan jag träna igen när min maskot är med !!!!
Puss på dej nina, jag har saknat dej i helgen

6 kommentarer:

Niniz sa...

EEErik, du är...nä nu blir det inget...;)

Anonym sa...

Snacka om att tigga efter oönskat celibat, Erik.... =)

Suss sa...

Oh my Erik...du vet då aldrig när du ska knipa käft ;-)

Anonym sa...

Kärlek till det okända

Anonym sa...

Vilken puma!!

Anonym sa...

Men shit Erik, din tjej är snygg!